2017. január 20., péntek

VÁDLOTT - az anyád...........


VÁDLOTT álljon fel! Az ítélet: RÁK!

......szégyenlem magam, hogy ilyen kampányfilmet készített az a szervezet, ahol el VOLTAM köteleződve... sajnálom mindazokat, akik ehhez a nevüket adták, és remélem, hogy hamar elfelejtik a betegek, hogy az őket képviselő szervezetet valójában mit is gondol róluk.....


El vagyok képedve....és bár dúl bennem az indulat, mégis a kegyetlen káromkodáson kívül alig találom a szavakat.
ELHATÁROLÓDOK a Rákligától.
Mikor beteg voltam,hozzájuk mentem és sok segítséget kaptam. Adtam is vissza nem keveset .
Saját klubot bíztak rám, amit önkéntes munkában csináltam, 2015-ben az én ötletem volt az alkotói pályázat, amit a Liga 25 éves évfordulója alkalmából meg is szerveztünk. Akkor is volt már sok dolog, amiben nem értettünk egyet, de ez így jó, hisz sok ember dolgozik ott, és ismerem őket, rengeteget tesznek / tettek értünk,  a betegekért....
De mától soha többé egy fűszálat nem teszek keresztbe a Ligáért. Hétfőn postára adom az önkéntes pólómat is, mert olyan szervezettel nincs dolgom,aki használ engem önkéntesként, a munkámat, az arcomat, az időmet, úgy, hogy volt betegként ismeri az elköteleződésem... és a pénztarháló kampányfilmében VÁDLOTTként állít a bíróság elé, és a betegségemet egyfajta ítéletként löki a pofámba...
Az, hogy ízléstelen, az nem is a jó szó rá...
A Ligánál jó emberek dolgoznak.....
Hiszem, hogy a rák nem ítélet, hiszem, hogy aki megbetegszik, az nem vádlott... Hiszem, hogy ez csak egy rossz álom, mert nem lehet, hogy a Magyar Rákellenes Liga így kommunikáljon... az nem lehet, mert a Liga elnöke egy országos hírű onkológus... hát ha valaki, akkor ő igazán tudja, hogy ez a fajta kommunikációja a rákbetegségnek nem előre visz, de vagy húsz lépést hátra.
Hiszem, hogy azok a "szakemberek" akik ezt a filmet készítették soha nem beszéltek még rákos emberrel, mert ha beszéltek volna mondjuk Németh Marcsival, akinek kurvára genetikai rákja volt, akkor neki hogy tolták volna le a torkán az ítéletét????? Bassza meg, hát Marcsi meghalt, szóval kb. sehogy. Bár Marcsi szerintem elküldte volna ezeket a MEKK-MESTEREKET egy melegebb éghajlatra.
Igen, ezek MEKK-MESTEREK, nem kommunikációs szakemberek, és vitatom, hogy normálisak lennének....
Az van, hogy ezekkel az emberekkel lépten-nyomon találkozom, mert hát a közös ügy összehoz minket... gondolom, hogy ezek után nem nagyon fognak nekem köszönni... de nem érdekel..
KIK VAGYTOK TI? HOGY ÍTÉLKEZTEK FELETTÜNK??????????????????????????
HOGY VESZITEK A BÁTORSÁGOT?????????????????????????
MIT KÉPZELTEK MAGATOKRÓL ??????????????????????????

Azt még el kell, hogy mondjam Nektek.... a filmben szereplő bírónő Tallós Rita....
Rita, akivel volt szerencsém együtt részt venni egy fotókampányban.
Rita, most komolyan.... Vádlott álljon fel.... a ítélet RÁK????
Rita... Te is így álltál anno a bíróságod előtt, a rákod ítélet volt a rossz életviteledért??
Vádlott voltál , vádoltál, vádoltak???????????????
Rita....... nem találok szavakat....

Egyszóval.... szégyenlem magam, hogy ilyen kampányfilmet készített az a szervezet, ahol el VOLTAM köteleződve... sajnálom mindazokat, akik ehhez a nevüket adták, és remélem, hogy hamar elfelejtik a betegek, hogy az őket képviselő szervezetet valójában mit is gondol róluk......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése